SEO Analytics για δωρεάν – Συνδυασμός αναζήτησης Google με το API Moz

0
22


Δημοσιεύτηκε από Purple-Toolz

Είμαι ένας ιδιοκτήτης επιχείρησης εκκίνησης. Ως εκ τούτου, θέλω να φτάσω όσο μπορώ δωρεάν, πριν πείσω τον οικονομικό διευθυντή μας να δαπανήσει τα σκληρά κερδισμένα κεφάλαια. Είμαι επίσης ένας αναλυτής με φόντο τα δεδομένα και την επιστήμη των υπολογιστών, έτσι ένα κομμάτι ενός geek από οποιοδήποτε ορισμό.

Αυτό που προσπαθώ να κάνω, με τον καπέλο μου αναλυτής SEO, είναι να κυνηγά τις μεγάλες πηγές των ελεύθερων δεδομένων και να το κηρύξει σε κάτι διορατικό. Γιατί; Επειδή δεν υπάρχει καμία αξία στη βασιζόμενη στις συμβουλές του πελάτη για εικασίες. Είναι πολύ καλύτερο να συνδυάσουμε ποιοτικά δεδομένα με καλές αναλύσεις και να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να καταλάβουν καλύτερα τι είναι σημαντικό για αυτούς να επικεντρωθούν.

Σε αυτό το άρθρο θα σας πω πώς να ξεκινήσετε χρησιμοποιώντας μερικούς ελεύθερους πόρους και να δείξετε πώς να συγκεντρώσετε μοναδικά αναλυτικά στοιχεία που παρέχουν χρήσιμες πληροφορίες για τα άρθρα του ιστολογίου σας εάν είστε συγγραφέας, η υπηρεσία σας αν είστε SEO, ή τον ιστότοπό σας εάν είστε πελάτης ή ιδιοκτήτης που κάνετε τον εαυτό σας SEO.

Το σενάριο που πρόκειται να χρησιμοποιήσω είναι ότι θέλω να αναλύσω κάποια χαρακτηριστικά SEO (π.χ. backlinks, Page Authority κ.λπ.) και να δούμε την επίδρασή τους στην κατάταξη της Google. Θέλω να απαντήσω σε ερωτήσεις όπως "Το backlinks πραγματικά έχει σημασία για να φτάσει στη σελίδα 1 των SERPs" και "Τι είδους βαθμολογία της Αρχής σελίδων πρέπει πραγματικά να είμαι στα κορυφαία 10 αποτελέσματα;" Για να γίνει αυτό, θα πρέπει να συνδυάσω δεδομένα από πολλές αναζητήσεις Google με δεδομένα για κάθε αποτέλεσμα που έχει τα χαρακτηριστικά SEO που θέλω να μετρήσω.

Ας ξεκινήσουμε και να δούμε πώς να συνδυάσουμε τις παρακάτω εργασίες για να το επιτύχουμε αυτό, το οποίο μπορεί να εγκατασταθεί δωρεάν:

  • Ερώτηση με τη μηχανή προσαρμοσμένης αναζήτησης Google
  • Χρήση του δωρεάν λογαριασμού Moz
  • Συγκέντρωση δεδομένων με PHP και MySQL
  • ]

    Ερώτημα με τη μηχανή προσαρμοσμένης αναζήτησης Google

    Πρέπει πρώτα να ερωτήσουμε το Google και να αποθηκεύσουμε ορισμένα αποτελέσματα. Για να παραμείνετε στη δεξιά πλευρά των Όρων Παροχής Υπηρεσιών της Google, δεν θα αποξεστούμε απευθείας το Google.com, αλλά θα χρησιμοποιήσουμε τη δυνατότητα της Προσαρμοσμένης Αναζήτησης της Google . Η προσαρμοσμένη αναζήτηση της Google έχει σχεδιαστεί κυρίως για να επιτρέπει στους κατόχους ιστότοπων να παρέχουν ένα widget αναζήτησης Google όπως στον ιστότοπό τους. Ωστόσο, υπάρχει και ένα REST με βάση το API Αναζήτησης Google που είναι δωρεάν και σας επιτρέπει να αναζητήσετε το Google και να ανακτήσετε αποτελέσματα στη δημοφιλή μορφή JSON . Υπάρχουν όρια ποσοστώσεων αλλά αυτά μπορούν να διαμορφωθούν και να επεκταθούν ώστε να παρέχουν ένα καλό δείγμα δεδομένων για να εργαστούν.

    Όταν το έχει ρυθμιστεί σωστά για αναζήτηση σε ολόκληρο τον ιστό, μπορείτε να στείλετε ερωτήματα στη Μηχανή Προσαρμοσμένης Αναζήτησης, στη δική μας περίπτωση χρησιμοποιώντας PHP, και να τα αντιμετωπίζετε όπως οι απαντήσεις της Google, αν και με κάποιες προειδοποιήσεις. Οι κύριοι περιορισμοί στη χρήση μιας μηχανής προσαρμοσμένης αναζήτησης είναι: (i) ότι δεν χρησιμοποιεί κάποιες λειτουργίες Google Web Search όπως εξατομικευμένα αποτελέσματα και (ii) μπορεί να έχει ένα υποσύνολο αποτελεσμάτων από το ευρετήριο της Google, εάν συμπεριλάβετε περισσότερους από δέκα ιστότοπους.

    Παρά τους περιορισμούς αυτούς, υπάρχουν πολλές επιλογές αναζήτησης που μπορούν να μεταβιβαστούν στη μηχανή προσαρμοσμένης αναζήτησης σε διακομιστή μεσολάβησης σε ό, τι μπορεί να περιμένει το Google.com να επιστρέψει. Στο σενάριό μας, περάσαμε τα ακόλουθα όταν κάναμε μια κλήση:

     https://www.googleapis.com/customsearch/v1?key=  & userIp =
     & cx  & q = iPhone + X & cr = χώραUS & start =
    1    

    Πού:

    Η Google έχει πει ότι η μηχανή προσαρμοσμένης αναζήτησης Google διαφέρει από την Google .com αλλά στην περιορισμένη δοκιμή μου, συγκρίνοντας τα αποτελέσματα μεταξύ των δύο, ενθάρρυναν τις ομοιότητες και συνέχισα με την ανάλυση. Ωστόσο, λάβετε υπόψη ότι τα παρακάτω δεδομένα και αποτελέσματα προέρχονται από την προσαρμοσμένη αναζήτηση Google (χρησιμοποιώντας ερωτήματα ολόκληρου του ιστού) και όχι από το Google.com

    .

    Χρήση του δωρεάν λογαριασμού API Moz

    Moz παρέχει μια διασύνδεση προγραμματισμού εφαρμογών (API). Για να το χρησιμοποιήσετε, θα πρέπει να εγγραφείτε για ένα κλειδί APs Mozscape το οποίο είναι δωρεάν αλλά περιορίζεται σε 2.500 σειρές ανά μήνα και ένα ερώτημα κάθε δέκα δευτερόλεπτα. Τα τρέχοντα σχέδια με πληρωμή σας δίνουν αυξημένες ποσοστώσεις και ξεκινούν από $ 250 / μήνα. Έχοντας έναν ελεύθερο κλειδί λογαριασμού και API, μπορείτε στη συνέχεια να υποβάλετε ερώτημα στο API συνδέσμων Links και να αναλύσετε τις ακόλουθες μετρήσεις :

    Περιγραφή

    ueid

    μετοχές σύνδεσμοι προς τη διεύθυνση URL

    uid

    2048

    Ο αριθμός των συνδέσμων (εξωτερικά, μετοχικά ή όχι ή όχι) προς τη διεύθυνση URL

    umrp **

    16384

    Η MozRank της διεύθυνσης URL ως κανονικοποιημένη βαθμολογία 10 σημείων

    16384

    Το MozRank της διεύθυνσης URL, όπως

    fmrp **

    MozRank του υποτομέα της διεύθυνσης URL, ως κανονικοποιημένη βαθμολογία 10 σημείων

    fmrr **

    Το MozRank του υποτομέα της διεύθυνσης URL ως ακατέργαστο σκορ

    ] 536870912

    Ο κωδικός κατάστασης HTTP που καταγράφηκε για αυτήν τη διεύθυνση URL, αν είναι διαθέσιμος

    Μια κανονικοποιημένη βαθμολογία 100 σημείων που αντιπροσωπεύει την πιθανότητα μιας σελίδας να κατατάσσεται καλά στα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης

    pda

    68719476736

    Μια κανονικοποιημένη βαθμολογία 100 σημείων που αντιπροσωπεύει την πιθανότητα ενός τομέα να κατατάσσεται καλά στα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης

    ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Από τότε που καταγράφηκε αυτή η ανάλυση, ο Moz επιβεβαίωσε ότι έχουν καταργήσει αυτά τα πεδία. Ωστόσο, κατά τη δοκιμή αυτή (15-06-2019), τα πεδία ήταν ακόμα παρόντα

    Οι κωδικοί API του Moz προστίθενται πριν καλούν το API των συνδέσεων με κάτι που μοιάζει με το ακόλουθο:

     www.apple.com% 2F? Cols = 103616137253 & AccessID = MOZ_ACCESS_ID &
    Λήγει = 1560586149 & Υπογραφή =  

    Πού:

    • http://lsapi.seomoz.com/linkscape/url-metrics/ "class =" redactor-autoparser-object "> http: //lsapi.seomoz.com/linksc … – Είναι η URL για το API Moz
    • http% 3A% 2F% 2F www.apple.com% 2F – Κωδικεύεται διεύθυνση URL που θέλουμε να λάβουμε
    • 103616137253 – Το άθροισμα των κωδικών API Moz από τον παραπάνω πίνακα
    • AccessID = MOZ_ACCESS_ID – Μια κωδικοποιημένη έκδοση του αναγνωριστικού πρόσβασης Moz (που βρέθηκε στο λογαριασμό σας API)
    • Expires = 1560586149 – (19459008]
    • Υπογραφή = – Μια κωδικοποιημένη έκδοση του Moz Access ID (που βρέθηκε στο λογαριασμό API σας)

    Το Moz θα επιστρέψει με κάτι σαν το ακόλουθο JSON:

     Array
    (
        [ut] => Apple
        [uu] =>  www.apple.com/ 
        [ueid] => 13078035
        [uid] => 14632963
        [uu] => www.apple.com/
        [ueid] => 13078035
        [uid] => 14632963
        [umrp] => 9
        [umrr] => 0,8999999762
        [fmrp] => 2.602215052
        [fmrr] => 0,2602215111
        [us] => 200
        [upa] => 90
        [pda] => 100
    ) 

    Για μια εξαιρετική αφετηρία για την ερώτηση Moz με PHP, Perl, Python, Ruby και Javascript, δείτε αυτό το αποθετήριο στο Github . Επέλεξα να χρησιμοποιήσω την PHP

    Συγκομιδή δεδομένων με PHP και MySQL

    Τώρα έχουμε μια μηχανή προσαρμοσμένης αναζήτησης Google και το API Moz, είμαστε σχεδόν έτοιμοι να καταγράψουμε δεδομένα. Το Google και το Moz ανταποκρίνονται σε αιτήματα μέσω της μορφής JSON και έτσι μπορούν να αναζητηθούν από πολλές δημοφιλείς γλώσσες προγραμματισμού. Εκτός από τη γλώσσα που επέλεξα, PHP, έγραψα τα αποτελέσματα τόσο του Google όσο και του Moz σε μια βάση δεδομένων και επέλεξα MySQL Community Edition για αυτό. Άλλες βάσεις δεδομένων θα μπορούσαν επίσης να χρησιμοποιηθούν, π.χ. Postgres, Oracle, Microsoft SQL Server κ.λπ. Με τον τρόπο αυτό καθίσταται δυνατή η εμμονή των δεδομένων και της ad hoc ανάλυσης με τη χρήση SQL (Structured Query Language) καθώς και άλλων γλωσσών (όπως R, τις οποίες θα αναφερθώ αργότερα). Αφού δημιουργήσουμε πίνακες βάσεων δεδομένων για να διατηρήσουμε τα αποτελέσματα αναζήτησης Google (με πεδία για την κατάταξη, τη διεύθυνση URL κ.λπ.) και έναν πίνακα που κρατά τα πεδία δεδομένων Moz (ueid, upa, uda κλπ.), Είμαστε έτοιμοι να σχεδιάσουμε το σχέδιο συλλογής δεδομένων.

    Η Google παρέχει μια γενναιόδωρη ποσόστωση με τη μηχανή προσαρμοσμένης αναζήτησης (μέχρι 100M ερωτήματα ανά ημέρα με το ίδιο κλειδί της κονσόλας προγραμματιστή Google), αλλά το API χωρίς χρήση του Moz είναι περιορισμένο στα 2.500. Αν και για το Moz, οι πληρωμένες για επιλογές παρέχουν μεταξύ 120k και 40M σειρές ανά μήνα ανάλογα με τα σχέδια και το εύρος τιμών από $ 250 έως $ 10.000 / month. Ως εκ τούτου, καθώς εξερευνούμε την ελεύθερη επιλογή, σχεδίασα τον κώδικα μου για να συγκεντρώσω 125 ερωτήματα Google σε 2 σελίδες SERP (10 αποτελέσματα ανά σελίδα), επιτρέποντάς μου να μείνω εντός της ποσόστωσης των 2,500 σειρών Moz. Όσον αφορά τις αναζητήσεις που πραγματοποιούνται στο Google, υπάρχουν πολλοί πόροι από τους οποίους μπορείτε να χρησιμοποιήσετε. Διάλεξα να χρησιμοποιήσω το Mondovo καθώς παρέχουν πολλές λίστες ανά κατηγορία και μέχρι 500 λέξεις ανά λίστα που είναι άφθονες για το πείραμα

    Επίσης, έλαβα σε μερικές τάξεις βοηθού PHP μαζί με τον δικό μου κώδικα για I / O και HTTP βάσης δεδομένων.

    Συνοπτικά, τα κύρια δομικά στοιχεία της PHP και οι πηγές που χρησιμοποιήθηκαν ήταν:

  • Η μηχανή προσαρμοσμένης αναζήτησης Google –
  • Ο Ash Kiswany έγραψε ένα εξαιρετικό άρθρο χρησιμοποιώντας τη διεπαφή PHP του Jacob Fogg , αυτή η υλοποίηση PHP για την πρόσβαση στο Moz στο Github ήταν ένα καλό σημείο εκκίνησης
  • Ανιχνευτής ιστοτόπων και HTTP – Στο Purple Toolz ] PurpleToolzBot που χρησιμοποιεί Curl για HTTP και αυτό Απλή HTML Parser
  • Βάση δεδομένων I / O – PHP έχει εξαιρετική υποστήριξη για MySQL
  • Ένας παράγοντας που πρέπει να γνωρίζετε είναι το διάστημα 10 δευτερολέπτων μεταξύ των κλήσεων API Moz . Αυτό γίνεται για να αποτρέψει την υπερφόρτιση του Moz από τους ελεύθερους χρήστες του API. Για να το χειριστώ αυτό στο λογισμικό, έγραψα ένα "ερώτημα throttler" το οποίο εμπόδισε την πρόσβαση στο API Moz μεταξύ διαδοχικών κλήσεων εντός χρονικού πλαισίου. Ωστόσο, ενώ εργάζονταν τέλεια, αυτό σήμαινε ότι η κλήση Moz 2500 φορές διαδοχικά χρειάστηκε μόλις 7 ώρες για να ολοκληρωθεί.

    Ανάλυση δεδομένων με SQL και R

    Δεδομένα που συλλέχθηκαν. Τώρα η διασκέδαση αρχίζει!

    Ήρθε η ώρα να ρίξουμε μια ματιά σε αυτό που έχουμε. Αυτό καλείται μερικές φορές διαφωνίες δεδομένων . Χρησιμοποιώ μια ελεύθερη στατιστική γλώσσα προγραμματισμού που ονομάζεται R μαζί με ένα περιβάλλον ανάπτυξης (editor) που ονομάζεται R Studio . Υπάρχουν άλλες γλώσσες όπως το Stata και περισσότερα γραφικά εργαλεία επιστήμης δεδομένων όπως το Tableau αλλά αυτά τα έξοδα και ο διευθυντής οικονομικών στο Purple Toolz δεν είναι κάποιος που πρέπει να διασχίσει!

    Έχω χρησιμοποιήσει το R για πολλά χρόνια επειδή είναι ανοικτού κώδικα και έχει πολλές βιβλιοθήκες τρίτων, καθιστώντας το εξαιρετικά ευπροσάρμοστο και κατάλληλο για αυτό το είδος εργασίας

    Ας ανεβάσουμε τα μανίκια μας.

    Έχω τώρα μερικούς πίνακες βάσης δεδομένων με τα αποτελέσματα των 125 ερωτημάτων μου για όρους αναζήτησης σε 2 σελίδες SERPS (δηλαδή 20 ταξινομημένες διευθύνσεις URL ανά όρο αναζήτησης). Δύο πίνακες βάσης δεδομένων περιέχουν τα αποτελέσματα Google και ένας άλλος πίνακας περιέχει τα αποτελέσματα των δεδομένων Moz. Για να έχουμε πρόσβαση σε αυτές, θα χρειαστεί να κάνουμε μια βάση δεδομένων INNER JOIN την οποία μπορούμε εύκολα να επιτύχουμε χρησιμοποιώντας το πακέτο RMySQL με το R. Αυτό φορτώνεται πληκτρολογώντας "install.packages ('RMySQL')" κονσόλα και συμπεριλαμβανομένης της γραμμής "βιβλιοθήκη (RMySQL)" στην κορυφή της γραφής R μας.

    Στη συνέχεια, μπορούμε να κάνουμε τα εξής για να συνδέσουμε και να πάρουμε τα δεδομένα σε μια μεταβλητή πλαισίου δεδομένων R που ονομάζεται "theResults."

     βιβλιοθήκη (RMySQL)
    # INNER JOIN στους δύο πίνακες
    theQuery <- "
        SELECT A. *, B. *, C. *
        ΑΠΟ
        (
            ΕΠΙΛΕΓΩ
                cseq_search_id
            ΑΠΟ το cse_query
        ) A - Ερώτημα προσαρμοσμένης αναζήτησης
        ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ
        (
            ΕΠΙΛΕΓΩ
                cser_cseq_id,
                cser_rank,
                cser_url
            ΑΠΟ cse_results
        ) Β - Αποτελέσματα προσαρμοσμένης αναζήτησης
        ON A.cseq_search_id = B.cser_cseq_id
        ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ
        (
            SELECT *
            Από το moz
        ) C - Πεδία δεδομένων Moz
        ON B.cser_url = C.moz_url
        .
    "
    # [1] Συνδεθείτε στη βάση δεδομένων
    # Αντικαταστήστε τον χρήστη USER_NAME με το όνομα χρήστη της βάσης δεδομένων
    # Αντικαταστήστε το ΚΩΔΙΚΟ με τον κωδικό πρόσβασης της βάσης δεδομένων
    # Αντικαταστήστε το MY_DB με το όνομα της βάσης δεδομένων σας
    theConn <- dbConnect (dbDriver ("MySQL"), user = "USER_NAME", κωδικός πρόσβασης = "PASSWORD", dbname = "MY_DB")
    # [2] Ερωτήστε τη βάση δεδομένων και κρατήστε τα αποτελέσματα
    τα αποτελέσματα <- dbGetQuery (theConn, theQuery)
    # [3] Αποσύνδεση από τη βάση δεδομένων
    dbDisconnect (theConn) 

    ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Έχω δύο πίνακες για να κρατήσετε τα δεδομένα της μηχανής προσαρμοσμένης αναζήτησης Google. Κάποιος κρατά δεδομένα σχετικά με το ερώτημα Google (cse_query) και ένα περιέχει αποτελέσματα (cse_results).

    Μπορούμε τώρα να χρησιμοποιήσουμε το πλήρες εύρος των στατιστικών λειτουργιών της R για να ξεκινήσουμε τη διαμάχη.

    Ας ξεκινήσουμε με ορισμένες περιλήψεις για να έχουμε μια αίσθηση των δεδομένων. Η διαδικασία που περνάω είναι ουσιαστικά η ίδια για καθένα από τα πεδία, οπότε ας απεικονίσουμε και χρησιμοποιήσουμε το πεδίο "UEID" του Moz (τον αριθμό των εξωτερικών συνδέσμων σε μια διεύθυνση URL). Πληκτρολογώντας το παρακάτω στο R έχω το εξής:

    > σύνοψη (theResults $ moz_ueid)
       Ελάχιστη. 1η Qu. Μέσος Μέσος 3ος Αι. Μέγιστη.
          0 1 20 14709 182 2755274
    > quantile (τα αποτελέσματα $ moz_ueid, probs = c (1, 5, 10, 25, 50, 75, 80, 90, 95, 99, 100)
           1% 5% 10% 25% 50% 75% 80% 90% 95% 99% 100%
          0.0 0.0 0.0 1.0 20.0 182.0 337.2 1715.2 7873.4 412283.4 2755274.0 

    Εξετάζοντας αυτό, μπορείτε να δείτε ότι τα δεδομένα είναι λοξά (πολύ) από τη σχέση του μέσου με τον μέσο όρο, ο οποίος τραβιέται από τιμές στην ανώτερη περιοχή τεταρτημορίων (τιμές πέραν του 75% των παρατηρήσεων). Μπορούμε, ωστόσο, να το σχεδιάσουμε ως πλαίσιο και οικόπεδο whisker στο R όπου κάθε τιμή X είναι η κατανομή των UEID κατά βαθμό από τη θέση Προσαρμοσμένης αναζήτησης Google 1-20.

    Σημειώστε ότι χρησιμοποιούμε κλίμακα καταγραφής στον άξονα y έτσι ώστε να μπορούμε να εμφανίσουμε το πλήρες φάσμα των τιμών καθώς ποικίλουν πολύ!

    Οικόπεδο κουτιού και whisker στο R του Moz από το UEID από την κατάταξη του Google (σημείωση: κλίμακα καταγραφής)

    Τα παράθυρα κιβωτίων και μύρτιλλας είναι ωραία, καθώς δείχνουν πολλές πληροφορίες σε αυτά (δείτε τη λειτουργία geom_boxplot στο R). Η μωβ περιοχή με κουτί αντιπροσωπεύει την περιοχή μεταξύ των τεταρτημορίων (IQR) που είναι οι τιμές μεταξύ 25% και 75% των παρατηρήσεων. Η οριζόντια γραμμή σε κάθε «κιβώτιο» αντιπροσωπεύει τη διάμεση τιμή (τη μέση τιμή όταν διατεθεί), ενώ οι γραμμές που εκτείνονται από το κιβώτιο (αποκαλούμενες «μουστάκια») αντιπροσωπεύουν 1,5x IQR. Οι κουκίδες έξω από τα μουστάκια ονομάζονται «απότομες» και δείχνουν πού είναι οι εκτάσεις κάθε σειράς παρατηρήσεων κάθε τάξης. Παρά την κλίμακα καταγραφής, μπορούμε να δούμε ένα αξιοσημείωτο τράβηγμα από την τάξη # 10 στην κατάταξη # 1 στις μέσες τιμές, υποδεικνύοντας ότι ο αριθμός των συνδέσμων μετοχών μπορεί να είναι ένας συντελεστής κατάταξης της Google. Ας εξερευνήσουμε αυτό περαιτέρω με οικόπεδα πυκνότητας .

    Οι οθόνες πυκνότητας είναι πολύ σαν διανομές (ιστογράμματα), αλλά εμφανίζουν ομαλές γραμμές παρά γραμμές για τα δεδομένα. Όπως το ιστόγραμμα, η κορυφή της γραφικής παράστασης της πυκνότητας δείχνει πού συγκεντρώνονται οι τιμές δεδομένων και μπορούν να βοηθήσουν κατά τη σύγκριση δύο κατανομών. Στη γραφική παράσταση πυκνότητας που ακολουθεί, έχω χωρίσει τα δεδομένα σε δύο κατηγορίες: (i) τα αποτελέσματα που εμφανίστηκαν στη σελίδα 1 των SERP που έχουν ταξινομηθεί 1-10 είναι ροζ και (ii) τα αποτελέσματα που εμφανίζονται στο SERP Page 2 είναι μπλε. Έχω επίσης γράψει τους διαμέσους και των δύο διανομών για να βοηθήσω να επεξηγήσω τη διαφορά στα αποτελέσματα μεταξύ Page 1 και Page 2.

    Η συμπεράσματα από τα δύο αυτά Page 1 αποτελέσματα της SERP είχαν περισσότερες εξωτερικές συνδέσεις μετοχικού κεφαλαίου (UEID) σε σχέση με τα αποτελέσματα. Μπορείτε επίσης να δείτε τις διάμεσες τιμές για αυτές τις δύο κατηγορίες, οι οποίες δείχνουν σαφώς πώς η τιμή για Page 1 (38) είναι πολύ μεγαλύτερη από Page 2 (11). Έτσι έχουμε τώρα μερικούς αριθμούς για να βασιστεί η στρατηγική SEO μας για backlinks στις

     # Δημιουργήστε έναν παράγοντα στο R σύμφωνα με τον οποίο η σελίδα SERP εμφανίζει ένα αποτέλεσμα (cser_rank) είναι ενεργοποιημένο
    > theResults $ rankBin <- paste("Page", ceiling(theResults$cser_rank / 10))
    > theResults $ rankBin <- factor(theResults$rankBin)
    # Now report the medians by SERP page by calling ‘tapply’
    > tapply (τα αποτελέσματα $ moz_ueid, τα αποτελέσματα $ rankBin, διάμεσος)
    Σελίδα 1 Σελίδα 2
        38 11 

    Από αυτό, μπορούμε να συμπεράνουμε ότι οι backlinks για μετοχές (UEID) έχουν σημασία και αν συμβούλευα έναν πελάτη με βάση αυτά τα δεδομένα, θα έλεγα ότι θα πρέπει να αναζητήσουν περισσότερες από 38 backlinks με βάση το μετοχικό κεφάλαιο. των SERP. Φυσικά, αυτό είναι ένα περιορισμένο δείγμα και περισσότερη έρευνα, ένα μεγαλύτερο δείγμα και άλλοι παράγοντες κατάταξης θα χρειαστεί να εξεταστούν, αλλά έχετε την ιδέα

    Τώρα ας διερευνήσουμε μια άλλη μετρική που έχει λιγότερη εμβέλεια σε σχέση με την UEID και εξετάζει το μέτρο UPA του Moz, το οποίο είναι το πιθανό ότι μια σελίδα θα καταταχθεί καλά στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης

    > σύνοψη (theResults $ moz_upa)
       Ελάχιστη. 1η Qu. Μέσος Μέσος 3ος Αι. Μέγιστη.
       1.00 33.00 41.00 41.22 50.00 81.00
    > quantile (τα αποτελέσματα $ moz_upa, probs = c (1, 5, 10, 25, 50, 75, 80, 90, 95, 99, 100)
      1% 5% 10% 25% 50% 75% 80% 90% 95% 99% 100%
      12 20 25 33 41 50 53 58 62 75 81 

    Ο UPA είναι ένας αριθμός που δίνεται σε μια διεύθυνση URL και κυμαίνεται μεταξύ 0-100. Τα δεδομένα συμπεριφέρονται καλύτερα από την προηγούμενη απεριόριστη μεταβλητή της UEID, η οποία έχει το μέσο και το μέσον κοντά της, δημιουργώντας μια πιο «κανονική» κατανομή, όπως βλέπουμε παρακάτω, σχεδιάζοντας ένα ιστόγραμμα στην R.

    Ένα ιστόγραμμα βαθμολογίας UPA του Moz

    Θα κάνουμε το ίδιο διάγραμμα κατανομής και πυκνότητας που κάναμε πριν και θα εξετάσουμε τις κατανομές των σημείων UPA όταν διαιρούμε τα δεδομένα UPA σε δύο ομάδες

     # Αναφέρετε τους μεσαίους από τη σελίδα SERP καλώντας 'tapply'
    > tapply (τα αποτελέσματα $ moz_upa, τα αποτελέσματα $ rankBin, διάμεσος)
    Σελίδα 1 Σελίδα 2
        43 39 

    Εν ολίγοις, δύο πολύ διαφορετικές κατανομές από δύο μεταβλητές Moz του API. Αλλά και οι δύο έδειξαν διαφορές στις βαθμολογίες τους μεταξύ των σελίδων SERP και σας παρέχουν απτές αξίες (medians) για να συνεργαστείτε και τελικά να συμβουλεύσετε τους πελάτες ή να εφαρμόσετε στο δικό σας SEO.

    Φυσικά, αυτό είναι μόνο ένα μικρό δείγμα και δεν πρέπει να ληφθεί κυριολεκτικά. Αλλά με τους δωρεάν πόρους τόσο από το Google όσο και από το Moz, μπορείτε τώρα να δείτε πώς μπορείτε να αρχίσετε να αναπτύσσετε τις δικές σας αναλυτικές δυνατότητες για να στηρίξετε τις υποθέσεις σας αντί να αποδεχτείτε τον κανόνα. Οι παράγοντες κατάταξης SEO αλλάζουν συνεχώς και έχοντας τα δικά σας αναλυτικά εργαλεία για να διεξάγετε τις δικές σας δοκιμές και πειράματα θα σας βοηθήσουν να δώσετε αξιοπιστία και ίσως ακόμη και μια μοναδική εικόνα για κάτι μέχρι τώρα άγνωστο

    Η Google σας παρέχει μια υγιή δωρεάν ποσόστωση για την απόκτηση αποτελεσμάτων αναζήτησης. Εάν χρειάζεστε περισσότερες από τις 2.500 σειρές / μήνα Moz παρέχονται δωρεάν υπάρχουν πολυάριθμα προγράμματα πληρωμής που μπορείτε να αγοράσετε. Το MySQL είναι ένα δωρεάν download και το R είναι επίσης ένα δωρεάν πακέτο για στατιστική ανάλυση (και πολλά άλλα).

    Εγγραφείτε στο The Moz Top 10 ένα ημιμονοδικό mailer που σας ενημερώνει για τα κορυφαία δέκα πιο δημοφιλή SEO νέα, από την ομάδα του Moz. Σκεφτείτε το ως αποκλειστικό σας κομμάτι από πράγματα που δεν έχετε χρόνο να κυνηγάτε αλλά θέλετε να διαβάσετε!





    Source link

    قالب وردپرس

    ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

    Please enter your comment!
    Please enter your name here