5 παραδείγματα εκστρατειών μάρκετινγκ (που μπορείτε να δοκιμάσετε πάρα πολύ)

0
9


Αν θέλετε οι καμπάνιες μάρκετινγκ να πετύχουν, θα πρέπει να βρείτε το ιστορικό σας γλυκό σημείο, που σημαίνει ότι πρέπει να προσφέρετε στους ανθρώπους κάτι πολύτιμο ενισχύοντας ταυτόχρονα τη δική σας μάρκα ιστορία. Φυσικά, αυτό μπορεί να είναι λίγο δύσκολο. Αλλά διαπιστώσαμε ότι μπορείτε συνήθως να μετατρέψετε μια καλή ιδέα σε μια πραγματικά μεγάλη εκστρατεία, βρίσκοντας τη σωστή γωνία (και δημιουργική εκτέλεση) για την ιστορία σας. Ευτυχώς, υπάρχουν πολλά παραδείγματα μαρκών που το έκαναν τέλεια.

5 Συμβουλές ιστορίας από μεγάλες καμπάνιες μάρκετινγκ

Από μικρούς μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς έως παγκόσμιες μάρκες, υπάρχουν πέντε δημιουργικές καμπάνιες μάρκετινγκ που ταιριάζουν απόλυτα με το μήνυμά τους με το μέσο τους. Αν ψάχνετε για τη δική σας έμπνευση, μπορείτε να μάθετε από το καθένα, καθώς και τις καλύτερες συμβουλές μας για να σας βοηθήσουμε να ζωντανέψετε τις ιδέες σας. Απολαύστε.

Συμβουλή 1: Εξανθρώψτε το πρόβλημά σας

Η εκστρατεία: "Άστεγοι Σειρά Ντοκιμαντέρ" από Ο καθένας στο &

Το Everyone In είναι μια εκστρατεία επικεντρωμένη στον τερματισμό της έλλειψης στέγης σε ολόκληρο τον νομό του Λος Άντζελες, παρέχοντας κρίσιμες υπηρεσίες και στέγαση σε όσους τις χρειάζονται περισσότερο. Εργάζονται με την πρόκληση να κινητοποιήσουν την Angelenos για να ενώσουν την υπόθεσή τους, χρειάζονταν μια εκστρατεία μάρκετινγκ για να προβάλλουν τους ανθρώπους που βοηθούν, ενισχύοντας ταυτόχρονα την αποστολή του οργανισμού

Για να το κάνουν αυτό, συνεργάστηκαν με το ένα φωτογραφικό περιοδικό που αφιερώνει κάθε θέμα σε μια διαφορετική πόλη για να δημιουργήσει μια σειρά μικρών ντοκιμαντέρ που αναφέρουν τις ιστορίες ανθρώπων που αγωνίζονται με την έλλειψη στέγης Λος Άντζελες. Αυτή η στενή και προσωπική εμφάνιση είναι τόσο συναισθηματική όσο και ισχυρή, δημιουργώντας άμεση ενσυναίσθηση για τους ανθρώπους που ζουν αυτή την πραγματικότητα

Αυτό που μπορείτε να μάθετε: Τα γεγονότα και οι στατιστικές αξίζουν, αλλά δεν έχει σημασία τι είναι το προϊόν ή η υπηρεσία της μάρκας σας, σκεφτείτε πώς μπορείτε να μιλήσετε στο πραγματικό ανθρώπινο ζήτημα κάτω από αυτό. (Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό, μπορείτε να ακολουθήσετε τις συμβουλές μας για να χρησιμοποιήσετε την εναισθητική αφήγηση .)

Συμβουλή 2: Δείξε την αξία σου στην εργασία

Η εκστρατεία: "Σειρά πραγματικών ζωών" από Ikea

Το όραμα της Ikea είναι να "δημιουργήσει μια καλύτερη καθημερινή ζωή για τους πολλούς ανθρώπους" προσφέροντας προσιτά, καλά σχεδιασμένα, λειτουργικά έπιπλα που μπορεί κανείς να απολαύσει. Και μόνο για να δείξουν πόσο ευρύτατα είναι τα έπιπλά τους, η λαμπρή καμπάνια μάρκετινγκ "Real Life Series" δημιούργησε διάσημα καθίσματα ποπ κουλτούρας από τηλεοπτικές εκπομπές όπως The Simpsons, Stranger Things .

Πέρα από την άμεση αναγνώριση (και τη νοσταλγία) αυτών των χώρων, η Ikea τράβηξε αποτελεσματικά τη παιχνιδιάρικη φύση τους ενώ μίλησε για την ιστορία της μάρκας: ότι τα προϊόντα τους μπορούν να δημιουργήσουν ένα σπίτι για οποιονδήποτε, είτε είναι μια αμερικανική προαστιακή οικογένεια, των επαγγελματιών ισχίου στη Νέα Υόρκη

Πίστωση: Ikea

 παραδείγματα καμπανιών μάρκετινγκ ikea

Πίστωση: Ikea

 παραδείγματα καμπανιών μάρκετινγκ ikea

Πίστωση: Ikea

Τι μπορείτε να μάθετε: Δεν έχει σημασία τι κάνετε, το προϊόν ή η υπηρεσία σας προσφέρει αξία στους ανθρώπους. Η επικοινωνία αυτής της ιστορίας με τις εκστρατείες μάρκετινγκ είναι ζωτικής σημασίας για τη σύνδεση με τους ανθρώπους, γι 'αυτό αναζητήστε τρόπους για την ενίσχυση της με δημιουργικούς τρόπους.

Συμβουλή 3: Μόλυβδος με τις αξίες σας

Η εκστρατεία: "Πόλεις μιλάμε πίσω" από Lyft

Η "Αμερική είναι μια ιδέα, όχι μια γεωγραφία" είναι η ιστορία του Πόλεμοι Talk Back μια ισχυρή εκστρατεία της Lyft. Δεδομένου ότι πολλοί από τους οδηγούς τους είναι μετανάστες ή Αμερικανοί πρώτης γενιάς, η μάρκα πιστεύει ότι η "διαφορετική κοινότητα οδηγών τους πρέπει να εκτιμηθεί και να γιορτάσει"

Έτσι, για να συγκεντρώσει τη συλλογή χρημάτων για το RAICES (Κέντρο προσφύγων και μετανάστευσης για την εκπαίδευση και τις νομικές υπηρεσίες), η Lyft δημιούργησε μια ψηφιακή εμπειρία που προβάλλει τις μοναδικές ιστορίες των οδηγών τους.

Από τους εκτοπισμένους πρόσφυγες του πολέμου Σομαλίας σε τους πρώτους γενιές των οπαδών χαμηλών επιδόσεων, οι ιστορίες είναι μια μοναδική ματιά στην αμερικανική ζωή σήμερα, βοηθώντας τη Lyft να κάνει μια τολμηρή δήλωση σχετικά με την υποστήριξή της σε αυτές τις κοινότητες

 παραδείγματα εκστρατειών μάρκετινγκ lyft

Αυτό που μπορείτε να μάθετε: Τα εμπορικά σήματα που θέλουν να δημιουργήσουν μόνιμες σχέσεις πρέπει να επικοινωνούν αποτελεσματικά τις αξίες τους και η Lyft κάνει μια φανταστική δουλειά τοποθετώντας τις πεποιθήσεις τους εμπρός και στο κέντρο

Συμβουλή 4: Σπάστε ένα στερεότυπο

Η Εκστρατεία: "Γυναίκες & Επενδύσεις" από τον Charles Schwab

Οι οικονομικές επενδύσεις είναι από καιρό παιχνίδι του ανθρώπου, αλλά ο Charles Schwab ελπίζει να το αλλάξει μέσω μιας γυναικείας εκστρατείας για να εκπαιδεύσει και να ενθαρρύνει τις γυναίκες να επενδύσουν. Μέσα από πληθώρα περιεχομένων, συμπεριλαμβανομένων των βιβλίων ελέγχου εκπαιδευτικών slideshows και μιας σειράς μίνι ντοκιμαντέρ που προβάλλουν τις διαφορετικές γυναίκες που παίρνουν τον έλεγχο των οικονομικών τους, λένε νέες φρέσκες ιστορίες για πολλά

Αυτό που μπορείτε να μάθετε: Ανεξάρτητα από τη βιομηχανία σας, υπάρχουν πιθανές πεποιθήσεις, μύθοι ή στερεότυπα που μπορεί να μην είναι απαραιτήτως αληθινά. Η υπονόμευση αυτών των ιδεών μπορεί να είναι ένας συναρπαστικός τρόπος σύνδεσης με τους ανθρώπους και μπορεί να κάνει το περιεχόμενό σας περισσότερο αξιόλογο. Ένας πολύ καλός τρόπος για να βρείτε αυτές τις ιστορίες είναι να βουτήξετε στα δεδομένα σας.

Συμβουλή 5: Πείραμα με διαφορετικές μορφές

Η εκστρατεία: "Αναζήτηση για Salai" Podcast για SAP Leonardo

Είναι εύκολο να κολλήσετε σε μια διαδρομή περιεχομένου, δημιουργώντας τον ίδιο τύπο περιεχομένου ξανά και ξανά. Αλλά μερικές φορές τα νέα προϊόντα απαιτούν νέες ιδέες. Με την εμφάνιση του νέου κλάδου τους SAP Leonardo, η SAP ήταν πρόθυμη να οδηγήσει την ευαισθητοποίηση στην πλατφόρμα μέσω της φρέσκιας και δημιουργικής αφήγησης – και έλαβαν τον κίνδυνο με εντελώς διαφορετική μορφή

Μέσα από το "Ψάχνοντας για το Salai", ένα 9-μέρος Sci-Fi αφηγηματικό podcast, εξέτασαν πώς η τεχνολογία ταιριάζει στις ζωές των καθημερινών ανθρώπων. Ενώ ίσως να μην νομίζετε ότι μια τεχνολογική εταιρεία θα έπεφτε στη μυθοπλασία, η ιστορία θα επικεντρωθεί σε θέματα που ευθυγραμμίζονται με το έργο τους: τις διασταυρώσεις ανθρώπων και τεχνολογίας

Τι μπορείτε να μάθετε: Ορισμένες φορές χρειάζεται να πειραματιστείτε για να κάνετε έναν αντίκτυπο. Είτε ψάχνετε να πείτε μια διαφορετική ιστορία είτε δοκιμάζετε μια εντελώς διαφορετική μορφή περιεχομένου, αναζητήστε τρόπους να αναλάβετε κινδύνους – ακόμη και σε μικρή κλίμακα.



Source link

قالب وردپرس

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here