Υποστηρίξτε τις εξελίξεις όσον αφορά τον περιορισμό των συμφωνιών μη ανταγωνισμού: Μια αυξανόμενη συναίνεση οδηγεί σε νέους κρατικούς νόμους, σε πιθανό νομοσχέδιο της FTC και σε ισχυρό νομοσχέδιο της Γερουσίας

0
9


Υπάρχει αυξανόμενη δυαδική συναίνεση ότι οι συμφωνίες μη ανταγωνισμού βλάπτουν τους εργαζόμενους και η οικονομία. Αυτή η διστακτικότητα δεν φάνηκε δυνατό το 2015 όταν ήμασταν κυβερνητικοί δικηγόροι που συντονίζονταν έρευνες από τα Γραφεία του Γενικού Εισαγγελέα του Ιλλινόις και της Νέας Υόρκης στη χρήση του Jimmy John για συμφωνίες μη ανταγωνισμού για κατασκευαστές σάντουιτς και οδηγούς παράδοσης. Όμως, νωρίτερα αυτό το μήνα, σε αυτό που φαίνεται να είναι η πρώτη ομοσπονδιακή προσπάθεια για πολύ καιρό, οι γερουσιαστές Todd Young (R-Ind.) Και Chris Murphy (D-Conn.) εισήγαγαν ένα νομοσχέδιο να σταματήσει η κατάχρηση των συμφωνιών μη ανταγωνισμού. Αυτό βασίζεται σε ένα έτος κατά το οποίο έξι κρατικές νομοθετικές αρχές πέρασαν επίσης σημαντικές μεταρρυθμίσεις μη ανταγωνισμού

Η αυξανόμενη χρήση συμφωνιών μη ανταγωνισμού

Η χρήση των συμφωνιών μη άσκησης ανταγωνισμού από τον εργοδότη έχει μανιώσει τα τελευταία χρόνια. Οι συμφωνίες αυτές εμποδίζουν τους ανθρώπους να εργάζονται για τους ανταγωνιστές του πρώην εργοδότη τους και κάποτε χρησιμοποιήθηκαν με φειδώ για να αποτρέψουν, για παράδειγμα, στελέχη με εμπορικά μυστικά ή εμπιστευτικές επιχειρηματικές πληροφορίες από το να τα μοιράζονται με νέους εργοδότες. Τώρα, χρησιμοποιούνται συχνά χωρίς διακρίσεις για να ψύχουν την εργασιακή κινητικότητα για τους υπαλλήλους που δεν έχουν πρόσβαση σε τέτοιες πληροφορίες. Μια μελέτη του 2015 διαπίστωσε ότι το 40% των Αμερικανών είχε μια συμφωνία μη ανταγωνισμού σε κάποιο σημείο της σταδιοδρομίας τους. Ως δικηγόροι, εργαστήκαμε σε υποθέσεις που αφορούσαν συμφωνίες μη ανταγωνισμού που χρησιμοποιούνταν για γραφεία, ρεσεψιονίστ, υπαλλήλους εξυπηρέτησης πελατών, νέους δημοσιογράφους, ακόμη και υπάλληλοι κέντρου ημερήσιας φροντίδας

.

Γιατί είναι τόσο κακές οι συμφωνίες μη ανταγωνισμού; Πλέουν μπροστά στη βασική μας αμερικανική πεποίθηση ότι ο καθένας μπορεί να εργαστεί σκληρά, να αποκτήσει δεξιότητες και να προχωρήσει σε μια καλύτερη ευκαιρία να οικοδομήσει μια καλύτερη ζωή. Οι συμφωνίες μη ανταγωνισμού μπορούν να παγιδεύσουν τους εργαζόμενους σε θέσεις εργασίας που επιθυμούν να εγκαταλείψουν – είτε λόγω σεξουαλικής παρενόχλησης είτε άλλων κακών συνθηκών εργασίας, ή ακόμα και απλά ενός κακού αφεντικού. Περιορίζουν την ομάδα ταλέντων, εμποδίζοντας τους εργοδότες να προσλαμβάνουν τον καλύτερο εργαζόμενο για τη δουλειά. Οι συμφωνίες μη ανταγωνισμού μπορούν επίσης να καταπνίξουν τον οικονομικό δυναμισμό, εμποδίζοντας τους ανθρώπους να ξεκινήσουν τις δικές τους επιχειρήσεις

Η αδυναμία των εργαζομένων να εγκαταλείψουν τη θέση τους λόγω συμφωνιών μη ανταγωνισμού και παρόμοιων περιορισμών συνέβαλε επίσης στη μισθολογική στασιμότητα των τελευταίων δεκαετιών. Δύο μελέτες που δημοσιεύθηκαν μόλις τον περασμένο μήνα διαπίστωσαν ότι οι συμφωνίες μη ανταγωνισμού επηρέασαν αρνητικά τους μισθούς και την εργασιακή κινητικότητα. Αυτό είναι λογικό, δεδομένου ότι οι συμφωνίες υποβαθμίζουν τη μόχλευση που συνήθως απολαμβάνουν οι εργαζόμενοι από την απειλή να εγκαταλείψουν τη δουλειά τους για να εργαστούν αλλού. Αυτή η απειλή είναι πλέον κενή για εκατομμύρια Αμερικανούς που υπόκεινται στις διατάξεις αυτές, αποδεικνύοντας ότι οι συμφωνίες μη ανταγωνισμού δεν αφορούν πια τα εμπορικά μυστικά. Πρόκειται για τον περιορισμό της διαπραγματευτικής ισχύος των εργαζομένων.

Ένα νέο νομοσχέδιο της Γερουσίας θα μπορούσε να αποκαταστήσει τη διαπραγματευτική ισχύ

Το νέο νομοσχέδιο της Γερουσίας, ο νόμος για την κινητικότητα του εργατικού δυναμικού του 2019 είναι ιδιαίτερα ισχυρός και πρέπει να προσελκύσει την υποστήριξη των δύο φύλων από τους νομοθέτες που προκαλούνται από τις ανησυχίες για την οικονομική ελευθερία και τον επιχειρηματικό πνεύμα, δικαιώματα των εργαζομένων. Ο λογαριασμός περιέχει τις ακόλουθες βασικές διατάξεις:

  • Απαγόρευση συμφωνιών μη άσκησης ανταγωνισμού: Το νομοσχέδιο θα απαγόρευε τη χρήση συμφωνιών μη άσκησης ανταγωνισμού σε όλες σχεδόν τις περιπτώσεις. Το νομοσχέδιο δηλώνει επίσης ότι οι συμφωνίες μη άσκησης ανταγωνισμού είναι μη εφαρμόσιμες. (Ενώ το νομοσχέδιο δεν διευκρινίζει ρητά αν οι συμβάσεις μη ανταγωνισμού που έχουν ήδη συναφθεί θα γίνουν αυτομάτως ανεφάρμοστες κατά την ημερομηνία έναρξης ισχύος, η απλή γλώσσα υποδηλώνει ότι δεν θα γίνουν παππούδες).
  • Περιορισμένες εξαιρέσεις: Το νομοσχέδιο περιέχει περιορισμένες εξαιρέσεις οι οποίες κατά την άποψή μας είναι ελάχιστες και λογικές, επιτρέποντας τη χρήση συμφωνιών μη άσκησης ανταγωνισμού όσον αφορά τους ιδιοκτήτες και τα ανώτερα στελέχη στην πώληση μιας επιχείρησης. ]
  • Εμπορικά μυστικά: Το νομοσχέδιο επιτρέπει ρητώς στους εργοδότες να προστατεύουν το εμπορικό απόρρητο απαιτώντας από τους εργαζόμενους να υπογράφουν πιο περιορισμένες συμφωνίες για να μην αποκαλύπτουν τέτοια μυστικά
  • Εκτέλεση: Εάν τεθεί σε ισχύ, ο νόμος κατά των συμφωνιών μη άσκησης ανταγωνισμού θα επιβληθεί από την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (FTC) και από το Υπουργείο Εργασίας των Ηνωμένων Πολιτειών (DOL). Το νομοσχέδιο προβλέπει επίσης αστικά πρόστιμα ύψους 5.000 $ την εβδομάδα παραβίασης και δημιουργεί ιδιωτικό δικαίωμα προσφυγής, με αποζημιώσεις και αμοιβές δικηγόρων για επιτυχημένες αγωγές
  • Λαμβάνοντας υπόψη την έλλειψη γνώσης πολλών εργαζομένων σχετικά με τα δικαιώματα του χώρου εργασίας, το νομοσχέδιο περιέχει λογικά μέτρα ενημέρωσης και δημόσιας εκπαίδευσης, απαιτώντας από τους εργοδότες να ανακοινώνουν μια ειδοποίηση και ζητώντας επίσης από τον γραμματέα εργασίας να διεξάγει

    σχετικά με το θέμα αυτό.

  • Κανονισμοί : Το νομοσχέδιο θα επέτρεπε στο Γραμματέα του Εργατικού Κόμματος να εκδώσει κανονισμούς
  • Αναφορά : Το νομοσχέδιο απαιτεί έκθεση από τις δύο υπηρεσίες επιβολής του νόμου ένα έτος μετά την έκδοση των κανονισμών από τον γραμματέα εργασίας

Άλλες προσπάθειες για τον περιορισμό των συμφωνιών μη ανταγωνισμού

Αυτό το ισχυρό νομοσχέδιο έρχεται στο πλαίσιο πολλών άλλων προσπαθειών για τον περιορισμό των συμφωνιών μη ανταγωνισμού. Σε ομοσπονδιακό επίπεδο, η FTC επανεξετάζει μια αναφορά που υπέβαλε το Ινστιτούτο Ανοικτών Αγορών, μαζί με πολλές ομάδες εργασίας και καθηγητές νομικών, ζητώντας έναν κανόνα που να απαγορεύει τις συμφωνίες μη ανταγωνισμού. μια ομάδα γερουσιαστών επίσης κάλεσε την FTC να λάβει αυτή τη δράση. Η FTC φαίνεται να εξετάζει σοβαρά την αναφορά. Παρόλο που τον περασμένο μήνα στη μαρτυρία του Κογκρέσου, ο πρόεδρος της FTC, Joseph Simons δήλωσε ότι η ομάδα του «δεν μπορούσε να βρει αρκετή υπάρχουσα οικονομική λογοτεχνία για να δικαιολογήσει μια θέσπιση κανόνων», σημείωσε επίσης ότι η Επιτροπή θα συνεχίσει να εξετάζει το θέμα

. ]

Εν τω μεταξύ, πάνω από 10 κράτη έχουν περάσει νόμους που περιορίζουν την ικανότητα των εργοδοτών να επιβάλλουν συμφωνίες μη ανταγωνισμού στους υπαλλήλους τους. Πολλοί από αυτούς τους νόμους, συμπεριλαμβανομένων εκείνων των μεταρρυθμίσεων που πέρασαν σε Ιλλινόις Μαίη Μέριλαντ Μασαχουσέτη Ρόουντ Αϊλαντ και Ουάσινγκτον απαγορεύουν τις συμφωνίες μη ανταγωνισμού ή τις καθιστούν μη εφαρμόσιμες για ορισμένους ή περισσότερους εργαζόμενους στο κράτος με βάση το εισόδημά τους. Τα κράτη όπως το Ιλλινόις αποκλείουν μόνο τους εργαζόμενους με χαμηλό μισθό, ενώ άλλοι, όπως η Ουάσινγκτον, απαγορεύουν τις συμφωνίες μη ανταγωνισμού για κάθε εργαζόμενο που κερδίζει μέχρι $ 100.000 ετησίως. Άλλα κράτη έχουν πρόσφατα περιορίσει τη χρήση συμφωνιών μη ανταγωνισμού για ορισμένα επαγγέλματα όπως γιατροί (όπως στο Φλόριντα ), ραδιοτηλεοπτικοί οργανισμοί (όπως στο Γιούτα Κοννέκτικατ ). Οι κρατικές μεταρρυθμίσεις ποικίλλουν επίσης ως προς το αν καθορίζουν ένα χρονικό όριο για τη διάρκεια των συμφωνιών μη άσκησης ανταγωνισμού και αν ο εργοδότης πρέπει να πληρώσει χρήματα στους εργαζόμενους ενώ ισχύει συμφωνία μη άσκησης ανταγωνισμού

Επιπλέον, ορισμένα κράτη έχουν άλλους τύπους περιορισμών για συμφωνίες μη ανταγωνισμού. Από καιρό δεν έχουν εκτελεστεί στην Καλιφόρνια. Επίσης, στα περισσότερα κράτη, ακόμη και χωρίς νόμο, τα δικαστήρια θα υποστηρίζουν γενικά μόνο μια συμφωνία μη ανταγωνισμού εάν προστατεύουν τα νόμιμα επιχειρηματικά συμφέροντα του εργοδότη και είναι λογικά περιορισμένα σε διάρκεια και γεωγραφικό πεδίο. Φυσικά, το ζήτημα είναι ότι οι συμφωνίες μη ανταγωνισμού σπάνια εξετάζονται από τα δικαστήρια, γι 'αυτό η προσέγγιση κατά περίπτωση δεν είναι επαρκής

Συστάσεις πολιτικής και ομοσπονδιακής πολιτικής

Σε ομοσπονδιακό επίπεδο, το νομοσχέδιο της Γερουσίας και η αναφορά της FTC είναι θετικές εξελίξεις που έχουν τη δυνατότητα να αντιμετωπίσουν την κατάχρηση των συμφωνιών μη ανταγωνισμού σε εθνικό και ολιστικό τρόπο που αντιμετωπίζει τόσο τις ατομικές όσο και τις ζημιές στην αγορά

.

Εν τω μεταξύ, περισσότερα κράτη μπορούν και πρέπει να συνεχίσουν να δρουν σε αυτό το θέμα. Πράγματι, ένα νομοσχέδιο μόλις εισήχθη στην περιφέρεια της Κολούμπια για να απαγορεύσει τις συμφωνίες μη ανταγωνισμού για άτομα που πληρώθηκαν κάτω από $ 87.654 (3 φορές το ελάχιστο μισθό της Δ.Σ.). Ακολουθούν μερικές σημαντικές εκτιμήσεις, καθώς οι υπεύθυνοι για τη χάραξη πολιτικής εξετάζουν τις επιλογές τους:

Είτε οι νέες ομοσπονδιακές προτάσεις κερδίζουν έλξη είτε τα κράτη συνεχίζουν να οδηγούν σε συμφωνίες μη ανταγωνισμού, είναι καλό να διαπιστώσουμε ότι εξακολουθούν να υπάρχουν ορισμένα θέματα τόσο θεμελιώδη για την οικονομική ευημερία μας ώστε οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής να μπορούν να βρουν συμμάχους σε όλο το διάδρομο



Source link

قالب وردپرس

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here