Πώς να πείσετε τον προϊστάμενό σας ότι χρειάζεστε ένα εργαστήριο καλλιέργειας εισερχομένων

0
8


Όταν οι περισσότεροι άνθρωποι σκέφτονται αθλούμενες σταδιοδρομίες μάρκετινγκ στην κορυφή της λίστας. Ωστόσο, εάν είστε συντονιστής μάρκετινγκ ή μέρος μιας ομάδας μάρκετινγκ με 10 άτομα, μπορεί να αισθάνεστε την κρίση – ειδικά εάν ο οργανισμός σας κοιτάζει ως επικεφαλής του μάρκετινγκ.

Martech Today έχει γράψει για τους πιο κοινούς φόβους που οι έμποροι πρέπει να ξεπεράσουν. Η απόδειξη της αξίας σας είναι ο αριθμός πέντε στον κατάλογο.

Μετά από 15 χρόνια πωλήσεων στη βιομηχανία μάρκετινγκ – και τώρα ως επικεφαλής των εσόδων στο IMPACT – είναι η παρατήρησή μου ότι αποδεικνύοντας την αξία ενός ατόμου είναι Ο φόβος που ανησυχεί περισσότερο τους εμπόρους

Γιατί; Επειδή η επιτυχία τους είναι συχνά εξαρτάται από τη συνεργασία και τη συνεργασία με άλλους βασικούς ηγέτες στο εσωτερικό του οργανισμού . Και, για τους περισσότερους ανθρώπους, να πάρει αυτό δεν είναι εύκολο.

Για τους επικεφαλής μάρκετινγκ, αυτοί οι άλλοι βασικοί ηγέτες στον οργανισμό σας, βρίσκονται στην C-Suite και στην κορυφή του τμήματος πωλήσεων.

Για τους περισσότερους εμπόρους, η σχέση τους με το τμήμα πωλήσεων είναι ελάχιστη .

Τι γίνεται με τη σχέση τους με το C-Suite;

Τώρα, είναι τελείως πιθανό ότι εσείς και ο προϊστάμενός σας πωλήσεων είστε εντελώς ευθυγραμμισμένοι και οι πωλήσεις είναι καλύτερες από ποτέ. Είναι επίσης απολύτως πιθανό ο Διευθύνων Σύμβουλος σας να πηδάει για χαρά και να σας δίνει υψηλές πεντάδες κάθε μέρα λόγω της αξίας που φέρνει στην οργάνωση.

Αν ναι, συγχαρητήρια! Μπορείτε πιθανώς δεν χρειάζεται να συνεχίσετε να διαβάζετε. Απλά βάλτε τα πόδια σας επάνω και αφήστε τις πωλήσεις και τις υψηλές πεντάδες να κυλήσουν.

Εάν δεν έχετε μια καλή σχέση με τον επικεφαλής πωλήσεων και ο Διευθύνων Σύμβουλος σας δίνει περισσότερους πόρους στο τμήμα πωλήσεων σας παρά στην ομάδα μάρκετινγκ είναι πιθανό ότι δεν ευθυγραμμίζεστε . Και η κακή ευθυγράμμιση προκαλεί αυτή την έλλειψη αξιολόγησης.

Πώς να καταλάβετε αν είστε ευθυγραμμισμένοι

Αυτό είναι πολύ απλό. Ευθυγραμμίζεται με τον επικεφαλής πωλήσεών σας αν μπορείτε να πείτε "

     

  • Συνέρχομαι τακτικά με τον προϊστάμενό μου στις πωλήσεις
  •  

  • Συμμετέχω τακτικά στις συναντήσεις πωλήσεων
  •  

  • Παρακολουθούμε συνομιλίες μαζί
  •  

  • Έχω δημιουργήσει μια διαδικασία δημιουργίας περιεχομένου και συμμετέχουν οι πωλήσεις
  •  

  • Ακούω κλήσεις πωλήσεων
  •  

  • Οι πωλήσεις γνωρίζουν τις καμπάνιες που εκτελώ, έχουν το διαφημιστικό αντίγραφο και έχουν ακολουθίες παρακολούθησης για να εξασφαλίσουν την επιτυχία
  •  

  • Η ομάδα πωλήσεων χρησιμοποιεί περιεχόμενο που η ομάδα μου δημιουργεί στη διαδικασία πωλήσεων

Εάν δεν μπορείτε να απαντήσετε με ειλικρίνεια ναι στις περισσότερες από τις παραπάνω δηλώσεις, ήρθε η ώρα να αναλάβετε δράση. Η απόδειξη της αξίας σας εξαρτάται από αυτό.

Πώς να ευθυγραμμιστεί

Πρώτον, εσείς ως έμπορος πρέπει να συνειδητοποιήσετε ότι δεν μπορείτε να πάρετε την οργάνωσή σας ευθυγραμμισμένη μόνη της. Χρειάζεσαι βοήθεια.

Θα πρέπει να εμπλακείτε στον CEO σας επειδή αυτή η αλλαγή θα πρέπει να προέλθει από την κορυφή. Όπως αναφέρθηκε εδώ και περισσότερο από μια δεκαετία υπάρχει μια διαρκής διαρκή σύγκρουση μεταξύ πωλήσεων και μάρκετινγκ. Αν μη τι άλλο, αυτή η ένταση αυξήθηκε μόνο κατά το χρόνο από την ολοκλήρωση αυτής της αρχικής έρευνας.

Ωστόσο, και η λύση, που ήταν αλήθεια τότε είναι αλήθεια σήμερα. Είναι δοκιμασμένο σε χρόνο και όλα εγγυημένα: Πρέπει να μιλήσετε με τον Διευθύνοντα Σύμβουλό σας . Η συγκρατημένη παρουσία του ηγέτη της εταιρείας σας είναι βέβαιο ότι θα δημιουργήσει ευθυγράμμιση με προσανατολισμό λύσεων. Αυτός είναι, απλά, ο καλύτερος τρόπος να δημιουργηθεί ευθυγράμμιση και να διευκολυνθεί η ένταση μεταξύ πωλήσεων και μάρκετινγκ

Έχετε αρκετές επιλογές που μπορούν να σας βοηθήσουν να πείσετε τον διευθύνοντα σύμβουλό σας ότι ο οργανισμός σας πρέπει να ευθυγραμμιστεί καλύτερα.

     

  1. Μπορείτε να πείτε στον Διευθύνοντα Σύμβουλό σας: "Έχω μια ιδέα για την οποία αισθάνομαι έντονα, αλλά θέλω να πάρω πρώτα τις σκέψεις σας. Για να το κάνετε αυτό, θα πρέπει να διαβάσετε αυτό το βιβλίο επειδή θα δώσει το προβάδισμα στο πώς οι πωλήσεις και το μάρκετινγκ μπορούν να λειτουργήσουν καλύτερα μαζί. Θα ήσαστε πρόθυμος να το διαβάσετε και να συνομιλήσετε μαζί μου; "
  2.  

  3. Μπορείτε να σας προσφέρουμε διευθυντές και διευθυντές πωλήσεων σε συνέδρια μάρκετινγκ όπως το Digital Sales and Marketing World 2020 διότι θα αντιμετωπιστούν όλοι οι μεγάλοι πόνοι που αναφέρονται παραπάνω. Εκεί, ο Διευθύνων Σύμβουλος και ο προϊστάμενος πωλήσεων μπορούν να ανακαλύψουν αυτό που χρειάζεται να αλλάξουν για να δουν την ανάπτυξη την οποία επιθυμεί να επιτύχει η εταιρεία και μπορείτε να χαμογελάσετε και να τους κάνετε να νιώσουν σαν να ήταν όλη η ιδέα τους
  4.  

  5. Θα μπορούσατε να έχετε κάποιον εκτός της εταιρείας να έρχεται στο γραφείο σας, με την ηγετική θέση C-Suite, μάρκετινγκ και πωλήσεων στην ίδια αίθουσα περάστε από τους μεγάλους πόνους και συμφωνήστε σε ένα σχέδιο δράσης που θα σας βοηθήσει να επιτύχετε την ανάπτυξη που όλοι χρειάζεστε.

Εάν η σκέψη για την έναρξη αυτής της συνομιλίας σας τονίζει έξω, μην ανησυχείτε, έχουμε την πλάτη σας. Μπορείτε να παρακολουθήσετε αυτό το webinar : "Περιεχόμενο που οδηγεί σε Έσοδα: Πώς να αποκτήσετε buy-in ηγεσίας". Σε αυτό, απευθύνομαι στους μεγάλους πόνους των εμπόρων και προσφέρω μια άσκηση που μπορείτε να κάνετε για να σπάσετε τον πάγο με τον Διευθύνοντα Σύμβουλό σας. Η άσκηση θα σας μεταφέρει σε ένα φύλλο εργασίας που περιέχει μια λίστα με 10 ερωτήσεις που θα πρέπει να απαντήσετε ξεχωριστά εσείς και ο Διευθύνων Σύμβουλος σας.

Όταν τελειώσετε και με το φύλλο εργασίας, θα λάβετε μια βαθμολογία και θα στείλετε με email τις απαντήσεις σας. Κάντε το σημείο να καθίσετε και να συναντήσετε τον διευθύνοντα σύμβουλό σας και να μιλήσετε μέσω των απαντήσεων σας και να συζητήσετε μια στρατηγική ευθυγράμμισης

Μια ευθυγραμμισμένη εταιρεία είναι μια ευτυχισμένη εταιρεία

Έτσι, τι πρόκειται να συμβεί αν πάτε σε όλα αυτά τα προβλήματα;

Λοιπόν, όλοι θα είστε στην ίδια σελίδα σχετικά με τον τρόπο συνεργασίας των συναδέλφων σας για την επίτευξη των στόχων πωλήσεών σας. Θα σπάσετε τα εμπόδια μεταξύ μάρκετινγκ και πωλήσεων και θα ζήσετε σε έναν κόσμο όπου το μάρκετινγκ συμμετέχει περισσότερο στις πωλήσεις και οι πωλήσεις εμπλέκονται περισσότερο στο μάρκετινγκ.

Αυτό θα δημιουργήσει μια αμοιβαία κατανόηση και προσέγγιση για το πώς επικοινωνείτε με τις προοπτικές και τους πελάτες σας. Κάνοντας αυτό, θα δείτε θετικό αντίκτυπο στις πωλήσεις. Όταν μπορείτε να βοηθήσετε τον οργανισμό σας να επιτελέσει αυτό, τότε θα γίνετε πραγματικά (και αισθανθείτε) πολύτιμοι.



Source link

قالب وردپرس

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here