Οι συμβουλές για τις δωρεές από τις διακοπές της Google θα μπορούσαν να προκαλέσουν καλύτερες πωλήσεις

0
8


Ερχόμαστε στην περίοδο των διακοπών, η οποία, για πολλούς καταναλωτές, σημαίνει βιασύνη για να βρούμε το τέλειο δώρο για όλους στον κατάλογό τους. Μπορείτε να βοηθήσετε τους αναποφάσιστους δωρητές να βρουν τα προϊόντα σας χρησιμοποιώντας ορισμένες από τις πιο πρόσφατες λειτουργίες που διατίθενται μέσω της Google και των πλατφορμών της.

Εδώ είναι μερικές από τις ιδέες που δώρο δώρων από το Google που μπορεί να προκαλέσει περισσότερες πωλήσεις αυτή την περίοδο των διακοπών. Συνδυάστε τα με συμβουλές μάρκετινγκ διακοπών από το Facebook

Ενθουσιάστε αγοραστές με διαφημίσεις βίντεο στο YouTube

Σύμφωνα με την Google, σχεδόν τα δύο τρίτα των αγοραστών περιηγούνται βίντεο για να ανακαλύψουν νέα ευρήματα για τον εαυτό τους, τους φίλους τους και τα μέλη της οικογένειάς τους. Αυτό σημαίνει ότι σίγουρα θα πρέπει να σκεφτείτε δημοσίευση βίντεο σχετικά με τα προϊόντα σας στο YouTube αυτή την εορταστική περίοδο. Παρόλο που σημειώθηκε αξιοσημείωτη μείωση του αριθμού των εμπόρων λιανικής πώλησης που διαφημίζουν στο YouTube εξακολουθεί να είναι ένα εξαιρετικό σημείο για τους εμπόρους

Το YouTube έχει αναπτύξει κάποιες φιλικές προς τον καταναλωτή λειτουργίες για να διευκολύνει περισσότερο από ποτέ τους αγοραστές να βρίσκουν και να αγοράζουν απευθείας από την εφαρμογή. Αρχικά, η Google προωθεί τις καμπάνιες στην πλατφόρμα YouTube για να βοηθήσει τους λιανοπωλητές να προσεγγίσουν ένα ευρύτερο κοινό. Αυτό σημαίνει ότι το YouTube θα εμφανίσει τη διαφήμισή σας βίντεο σε θεατές που συμπαθούν προϊόντα και μάρκες που σχετίζονται με τη δική σας. Τα βίντεο θα εμφανίζονται στην αρχική σελίδα του YouTube και στα αποτελέσματα αναζήτησης.

(ευγενική προσφορά της Google)

Οι διαφημίσεις YouTube γίνονται πιο διαδραστικές, κάτι που είναι καλύτερο για τους χρήστες. Οι θεατές μπορούν τώρα να δουν χρήσιμες πληροφορίες όπως τοποθεσίες καταστημάτων και ώρες για να βοηθήσουν τους λιανοπωλητές να οδηγήσουν σε μετατροπές.

Οι επεκτάσεις συνδέσμων ιστότοπου θα κυκλοφορήσουν για τους ερχόμενους μήνες TrueView για ενέργειες διαφημίσεων οι οποίες θα διευκολύνουν τους θεατές να πλοηγηθούν τη διαφήμιση βίντεο σε άλλες σελίδες προορισμού. Θα έχουν εύκολη πρόσβαση στην αρχική σας σελίδα, στον κατάλογο διακοπών, σε ώρες αποθήκευσης και πολλά άλλα.

Στη δοκιμή Beta, οι διαφημιζόμενοι που πρόσθεσαν συνδέσμους ιστότοπου είχαν κατά μέσο όρο αύξηση κατά 23% στις μετατροπές, οπότε πρέπει να αναζητήσετε αυτό το νέο χαρακτηριστικό.

Κάντε κλικ στο για να υπολογίσετε πόσα διαφημίσεις YouTube κοστίζουν πριν από την κατάδυση.

Οι εμπλουτισμένες εικόνες είναι πιο δελεαστικές

Πίσω στην μέρα, οι καταναλωτές θα έλεγαν έναν τεράστιο κατάλογο χαρτιού για να βρουν πράγματα που ήθελαν να αγοράσουν για τις διακοπές. Σήμερα, μεταβιβάζουμε τις ροές μας, ψάχνοντας τους διαφημιστές να μας δείξουν όλα τα δροσερά πράγματα που δεν γνωρίζαμε ότι χρειαζόμασταν. Οι καταναλωτές μπορούν να ξεκινήσουν με μια γενική αναζήτηση, όπως "σακίδια", και στη συνέχεια να φιλτράρουν σε πιο συγκεκριμένες αναζητήσεις με βάση αυτό που εμφανίζεται

Για να βεβαιωθείτε ότι η διαφήμισή σας ξεχωρίζει στις γενικές αναζητήσεις, χρησιμοποιήστε πλούσιες εικόνες που υπογραμμίζουν την επωνυμία σας. Για παράδειγμα, οι διαφημίσεις Showcase σας επιτρέπουν να επισημάνετε συγκεκριμένα προϊόντα και χαρακτηριστικά όταν ένας καταναλωτής αναζητά ένα γενικό θέμα.

Πείτε για παράδειγμα ότι πουλάτε υπαίθρια προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων σακιδίων, και θέλετε να εμφανίζεται η διαφήμισή σας όταν κάποιος αναζητά τον όρο "σακίδια" και επίσης όταν κάποιος ψάχνει για "υπαίθρια εργαλεία". Μπορείτε να δημιουργήσετε μια διαφήμιση για το Showcase που προβάλλει όλες τις μοναδικές λειτουργίες που έχουν τα σακίδια σας, καθώς και τις εικόνες του τρόπου ζωής που αντιπροσωπεύουν το εμπορικό σήμα σας. Όταν κάποιος χρήστης κάνει κλικ στη διαφήμιση Showcase Shopping, η διαφήμιση θα επεκταθεί και θα εμφανίσει στον καταναλωτή περισσότερα προϊόντα που σχετίζονται με το ερώτημα αναζήτησης.

(ευγενική προσφορά της Google)

Το σπουδαίο πράγμα για τις διαφημίσεις "Showcase Shopping" είναι ότι μπορείτε να τις κάνετε ευρείες ή όσο στενές θέλετε. Στο παράδειγμα του σακιδίου, μπορείτε να έχετε μια διαφήμιση βιτρίνας ειδικά για σακίδια. Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα άλλο για γενικότερα "υπαίθρια εργαλεία", τα οποία θα μπορούσαν να παρουσιάζουν σακίδια, μπουκάλια νερού και άλλα είδη πεζοπορίας και υπαίθριων εργαλείων.

Η περίοδος των διακοπών είναι μια καλή στιγμή για να γίνεστε δημιουργικοί με τις διαφημίσεις σας, καθώς αυτό συμβαίνει όταν πολλοί άνθρωποι πραγματοποιούν γενικές αναζητήσεις. Επισημάνετε τους καλύτερους πωλητές, τα είδη πώλησης και τα μοναδικά προϊόντα που οι καταναλωτές δεν μπορούν να βρουν πουθενά αλλού στις διαφημίσεις σας Showcase Shopping και στο YouTube



Source link

قالب وردپرس

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here