Θέλετε να μειώσετε το ποσοστό εγκατάλειψής σας, αλλά τι σημαίνει αυτό;

0
5


Πόσες φορές αναφέρατε μια μέτρηση που απομακρύνθηκε από το Google Analytics χωρίς να γνωρίζει τι ακριβώς σημαίνει; Δεν φοβάσαι, δεν είσαι μόνος.

Για πολύ καιρό τώρα, οι έμποροι έκαναν εσφαλμένες αντιλήψεις σχετικά με τον τρόπο καθορισμού ενός συγκεκριμένου μετρικού ποσοστού εγκατάλειψης, είτε προκαλώντας σύγχυση για το ποσοστό εξόδου είτε προσθήκη ανύπαρκτων κριτηρίων. Έτσι, έχουμε βάλει μαζί έναν οδηγό γρήγορης πυρόσβεσης για να σας βοηθήσει να γίνετε λάτρεις ρυθμού εγκατάλειψης.

Πώς υπολογίζεται το ποσοστό εγκατάλειψης στο Google Analytics;

Ο οδηγός βοήθειας του Google Analytics είναι μια καλή πρώτη στάση όταν προσπαθείτε να φτάσετε στο κάτω μέρος του θέματος. Και με αυτό, πρέπει μόνο να θυμάστε δύο βασικά πράγματα:

1. Μια αναπήδηση στο Το Google Analytics είναι μια συνεδρία μιας σελίδας σε έναν ιστότοπο

2. Το ποσοστό εγκατάλειψης για μια σελίδα βασίζεται μόνο σε περιόδους σύνδεσης που ξεκινούν με τη σελίδα

Τι σημαίνει αυτό στην πράξη;

Ακολουθεί ένα παράδειγμα με τρεις συνεδρίες:

Φανταστείτε ότι υπάρχουν τρεις συνεδρίες χρήστη στον ιστότοπό σας. Κατά τη διάρκεια αυτών των συνεδριών, οι ακόλουθες σελίδες προβλήθηκαν με αυτή τη σειρά:

  • Η πρώτη συνεδρία: Σελίδα A> Σελίδα B> Σελίδα C> έξοδος
  • Δεύτερη συνεδρία: Σελίδα B> Σελίδα A> Σελίδα C> έξοδος
  • Τρίτη συνεδρία: Σελίδα A> έξοδος

Σελίδα Ποσοστό εγκατάλειψης = 50%
Ποσοστό αναπήδησης σελίδας Β = 0%
Ποσοστό αναπήδησης σελίδας C = 0%

Γιατί; Μπορεί να έχετε την τάση να πιστεύετε ότι το ποσοστό αναπήδησης της σελίδας Α είναι 33% επειδή η σελίδα προβλήθηκε τρεις φορές και ο χρήστης διέφυγε μόνο από τον ιστότοπο μετά την προβολή της σελίδας Α. Είναι μια τυπική εσφαλμένη αντίληψη, αλλά αυτή η λογική είναι ο ορισμός του "ποσοστού εξόδου".

Ομοίως, ίσως μπείτε στον πειρασμό να πιστεύετε ότι το ποσοστό εγκατάλειψης της σελίδας C είναι 100%, καθώς όλες οι περιόδους σύνδεσης που περιέχονται στη Σελίδα Γ ως μέρος του ταξιδιού τους ακολουθούνται αμέσως από μια έξοδο. Ωστόσο, μόνο οι σελίδες που ξεκινούν μια περίοδο λειτουργίας περιλαμβάνονται σε αυτούς τους υπολογισμούς.

Ακολουθεί ένα παράδειγμα με πέντε συνεδρίες:

  • Σελίδα B> Σελίδα A> Σελίδα C> έξοδος
  • Σελίδα B> έξοδος
  • Σελίδα A> Σελίδα C> Σελίδα B> έξοδος
  • Σελίδα C> έξοδος
  • Σελίδα B> Σελίδα C> Σελίδα A> έξοδος

Το ποσοστό εγκατάλειψης της σελίδας C είναι 100%. Έχει επισκεφθεί τέσσερις φορές, όμως ξεκίνησε μόνο μία συνεδρία. Ως εκ τούτου, είναι ο μόνος που υπολογίζεται από το Google Analytics στους υπολογισμούς του ποσοστού εγκατάλειψης.

Τι είναι η έξοδος στο Google Analytics;

Με απλά λόγια, μια έξοδος είναι όταν ένας χρήστης βγαίνει από τον ιστότοπο με τον ένα ή τον άλλο τρόπο

Αυτό σημαίνει ότι εάν ένας από τους στόχους του ιστότοπού σας είναι οι χρήστες να κάνουν κλικ σε έναν έμπορο λιανικής μετά την επίσκεψη σε μια σελίδα προϊόντος, οι χρήστες θα χρειαστεί να βγούν από τον ιστότοπο για να θεωρηθούν ως μετατροπές.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, θα μπορούσατε να έχετε θεωρητικά σελίδες με ρυθμό εγκατάλειψης 100% και ποσοστό μετατροπής 100% ταυτόχρονα. Αλλά μειώνει τον αριθμό των σεμιναρίων μιας σελίδας στον ιστότοπό σας πραγματικά τον στόχο σας;

Εάν όχι, ίσως θελήσετε να εξετάσετε διαφορετικό KPI για την επιχείρησή σας. Για τους εμπόρους SEO είναι συχνά το "go-to" KPI όταν αναφέρουν τις επιδόσεις, αλλά άλλοι – όπως ο ρυθμός εξόδου – μπορεί να είναι καλύτερη προσαρμογή ανάλογα με τους στόχους του ιστότοπού σας

Πώς θα χρησιμοποιήσουμε το ποσοστό εγκατάλειψης και το ποσοστό εξόδου για αποτελεσματική αναφορά;

1. Ποσοστό εγκατάλειψης σε επίπεδο ιστότοπου

Σε επίπεδο ιστοτόπου – ο αριθμός που εμφανίζεται συνήθως στον πίνακα ελέγχου του Google Analytics – ποσοστό εγκατάλειψης σημαίνει μόνο το ποσοστό των περιόδων σύνδεσης μιας σελίδας σε σχέση με τις συνολικές περιόδους σύνδεσης

Λόγω των προεπιλεγμένων ρυθμίσεών του, το Google Analytics μπορεί να είναι παραπλανητικό, καθώς θα υποδεικνύει ένα φθίνουσα με ένα πράσινο βέλος, υποδεικνύοντας ότι είναι "καλό", ενώ οποιαδήποτε ανάκαμψη σημειώνεται με κόκκινο χρώμα και θεωρείται "κακό". Ωστόσο, το να έχετε υψηλότερο ρυθμό εγκατάλειψης μπορεί να είναι καλό – ίσως ο χρήστης χρειάζεται μόνο να επισκεφτεί μια σελίδα για να βρει τις πληροφορίες που χρειάζονται. Αυτό εξαρτάται εξ ολοκλήρου από τον τύπο ιστότοπου στον οποίο αναφέρετε και το περιεχόμενο που εξυπηρετεί ( ηλεκτρονικό εμπόριο ιστολόγια, ενημερωτικά και άλλα)

Οι αλλαγές στο ποσοστό εγκατάλειψης στο επίπεδο ιστότοπου δεν θα πρέπει να χρησιμοποιούνται για την αξιολόγηση της απόδοσης του ιστότοπου, αλλά για την κοινοποίηση μιας αλλαγής που απαιτεί περαιτέρω διερεύνηση

2. Ποσοστό εγκατάλειψης στο επίπεδο σελίδας

Αν αυξάνεται για μια συγκεκριμένη σελίδα, είναι σημαντικό να αξιολογήσετε τον τύπο της σελίδας για να καταλάβετε εάν η αλλαγή είναι θετική ή αρνητική:

Μη εξαντλητικός κατάλογος παραδειγμάτων

  • Ιστοσελίδα: η αύξηση του ποσοστού εγκατάλειψης είναι γενικά αρνητική και σημαίνει ότι οι χρήστες είναι λιγότερο πρόθυμοι να επισκεφτούν έναν ιστότοπο πέρα ​​από την αρχική τους σελίδα
  • Περιεχόμενο / άρθρο: η αύξηση του ποσοστού εγκατάλειψης θα μπορούσε να σημαίνει ότι οι χρήστες έχουν βρει τις πληροφορίες που χρειάζονται. Σε αυτή την περίπτωση, ο ρυθμός εγκατάλειψης δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο για να καθορίσει μια θετική ή αρνητική αλλαγή.
  • Σελίδα προϊόντος: η αύξηση του ποσοστού εγκατάλειψης στις σελίδες με λειτουργίες ηλεκτρονικού εμπορίου πρέπει να αναλυθεί σε συνδυασμό με τις πρόσφατες αλλαγές στο πρότυπο ιστότοπων, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι η εμπειρία των χρηστών δεν επηρεάζει αρνητικά την εμπειρία αγορών

3. Ποσοστό εξόδου στο επίπεδο ιστότοπου

Σε επίπεδο ιστότοπου, ο ρυθμός εξόδου δεν παρέχει πολύ σημαντικά δεδομένα, επειδή οι χρήστες θα πρέπει πάντα να βγούν από έναν ιστότοπο από μια από τις σελίδες του σε κάποιο σημείο

.

Το Google Analytics εξακολουθεί να παρέχει αυτό το είδος δεδομένων στην καρτέλα συμπεριφοράς, αλλά δεν συνιστάται η χρήση αυτών των πληροφοριών για την αναφορά επιδόσεων ιστού

Το ποσοστό εξόδου στο επίπεδο του ιστότοπου δεν μπορεί να είναι άλλο από 100%. Ωστόσο, λάβετε υπόψη ότι το Google Analytics λαμβάνει κατά μέσο όρο τα ποσοστά εξόδου για όλες τις σελίδες του ιστότοπου για να παρουσιάσει έναν "μέσο όρο ιστότοπου".

4. Ποσοστό εξόδου στο επίπεδο σελίδας (ή σύνολο σελίδων)

Αυτό είναι όπου το ποσοστό εξόδου πραγματικά λάμπει. Αν έχετε ένα ιδανικό ταξίδι χρήστη για τον ιστότοπό σας, ο ρυθμός εξόδου μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίσετε αλλαγές στη συμπεριφορά των χρηστών. Από εκεί, μπορείτε να τροποποιήσετε τα πρότυπα ιστοσελίδων για να φέρετε τους χρήστες από το ένα σημείο στο άλλο – χρησιμοποιώντας πολλαπλές σελίδες και παρακολουθώντας από πού φεύγουν οι χρήστες – και συνεπώς τερματίζουν το ταξίδι τους.

Τώρα που γνωρίσατε τη διαφορά μεταξύ του ποσοστού εγκατάλειψης και του ποσοστού εξόδου και πώς να τις χρησιμοποιήσετε αποτελεσματικά στις αναφορές σας, ήρθε η ώρα να εφαρμόσετε τις γνώσεις σας στην πράξη. Συνδεθείτε στο Google Analytics και αρχίστε να μοιράζεστε αυτά που πραγματικά σημαίνουν αυτά τα στατιστικά στοιχεία για τον ιστότοπο.

Η δημοσίευση Θέλετε να μειώσετε το ποσοστό εγκατάλειψής σας, αλλά τι σημαίνει αυτό στην πραγματικότητα εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο Search Engine Watch .



Source link

قالب وردپرس

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here