Η Deloitte σε ό, τι μπορούν να κάνουν οι λιανοπωλητές για την προστασία της ιδιωτικής ζωής των καταναλωτών

0
9


Τα προσωπικά δεδομένα των καταναλωτών εκτίθενται με πολλούς τρόπους, αποκαλύπτει μια νέα έκθεση της Deloitte και μεγάλο μέρος της ελέγχεται ελάχιστα από το χρήστη. Είναι περίεργο ότι σχεδόν οι μισοί καταναλωτές θεωρούν ότι έχουν ελάχιστο ή και καθόλου έλεγχο των δεδομένων τους

Τα είδη των δεδομένων για τους καταναλωτές αποκάλυψαν καθημερινά: Deloitte

Η επιτάχυνση της νομοθεσίας για την προστασία των προσωπικών δεδομένων των καταναλωτών

Η έκθεση Deloitte υπογραμμίζει γιατί είναι σημαντικό οι λιανοπωλητές να δώσουν προτεραιότητα στην ιδιωτική ζωή των καταναλωτών, με κίνδυνο δισεκατομμυρίων δολαρίων σε ποινές μη συμμόρφωσης μόνο στην πολιτεία της Καλιφόρνια. Η ευρωπαϊκή νομοθεσία GDPR ξεκίνησε τον Μάιο του 2018 και χρησίμευσε ως προειδοποίηση για τους λιανοπωλητές των ΗΠΑ που ασχολούνται τώρα με ανάλογες πρωτοβουλίες στα κράτη

Σχεδόν οι μισές αμερικανικές πολιτείες αναπτύσσουν νέα νομοθεσία για την πολιτική δεδομένων, επομένως πιέζονται οι λιανοπωλητές να κατανοήσουν τους περιορισμούς της ιδιωτικής ζωής κατά κράτος ή να επιβάλλουν υψηλές κυρώσεις λόγω μη συμμόρφωσης

 που τα αμερικανικά κράτη έχουν υιοθετήσει ή πρόκειται να υιοθετήσουν νομοθεσία περί απορρήτου, εμφανίζονται στο χάρτη "19459003"


<p style= Πηγή: Deloitte

Τα τρία κράτη που έχουν ήδη θεσπίσει νόμους περί ιδιωτικότητας – Καλιφόρνια, Νεβάδα και Μέιν – αντιπροσωπεύουν περίπου 43 εκατομμύρια Αμερικανούς, με 19 άλλα κράτη από την Ουάσιγκτον στη Νέα Υόρκη, συζητώντας νέους νόμους περί απορρήτου που θα καλύψουν ενδεχομένως 134 εκατομμύρια επιπλέον Αμερικανούς. ]

Κορυφαίες προκλήσεις στην εφαρμογή στρατηγικής προστασίας της ιδιωτικής ζωής των καταναλωτών

Οι έμποροι λιανικής πώλησης δεν διαθέτουν πλήρεις πολιτικές απορρήτου για διάφορους λόγους, μεταξύ των οποίων η πρώτη είναι η έλλειψη χρηματοδότησης, ενώ το 43% των ερωτηθέντων δείχνει ότι αυτό ήταν μια πρόκληση για αυτούς. Άλλες κορυφαίες προκλήσεις είναι η έλλειψη σαφών κυβερνητικών κανονισμών (43%), η έλλειψη ηγεσίας για την προστασία της ιδιωτικής ζωής στον οργανισμό (37%) και η ανεπαρκής διαχείριση δεδομένων (50%)

 κορυφαίες προκλήσεις στο σχεδιασμό και την εφαρμογή μιας στρατηγικής για την προστασία της ιδιωτικής ζωής των καταναλωτών "</a> </a></p>
<p style= Πηγή: Deloitte

Μόνο το 32% των ερωτηθέντων λιανοπωλητών έχει αυτό που η Deloitte ορίζει ως πολιτική εμπιστοσύνης επικεντρωμένη στον καταναλωτή και στον τομέα της προστασίας της ιδιωτικής ζωής. Οι εταιρείες αυτές μοιράζονται μια παρόμοια φιλοσοφία με την ιδιωτική ζωή των καταναλωτών, δεδομένου ότι έχουν ενσωματώσει μια πολιτική προστασίας της ιδιωτικής ζωής στη συνολική εταιρική τους στρατηγική

Η Deloitte συγκρίνει αυτή την προσέγγιση με εταιρείες που ορίζουν ως "υιοθετούντες" – αυτές τις εταιρείες που εργάζονται για να βελτιώσουν την εστίασή τους στην προστασία της ιδιωτικής ζωής, αλλά δεν είναι ακόμη εκεί. Το 41% ​​των ερωτηθέντων υιοθετήθηκαν με το τελικό 27% να κατηγοριοποιείται ως "Laggards" -retailers οι οποίοι ενδέχεται να μην έχουν πολιτική απορρήτου σε χαρτί και δεν έχουν την ικανότητα να διατηρούν την ιδιωτικότητα με κάθε συνέπεια

 διαφορετικές προσεγγίσεις για την προστασία της ιδιωτικής ζωής των καταναλωτών "</a> </a> </p>
<p style= Πηγή: Deloitte

Τι πρέπει να κάνουν οι λιανοπωλητές τώρα

Όλοι οι έμποροι λιανικής θα πρέπει να θεωρούν τους ηγέτες ως σημείο αναφοράς κατά την εκπόνηση προσεγμένων στρατηγικών για την προστασία της ιδιωτικής ζωής σε ολόκληρη την επιχείρηση, οι οποίες είναι εστιασμένες στον καταναλωτή και επικεντρώνονται στην ασφάλεια των δεδομένων. Η μελέτη Deloitte δίνει έμφαση σε τέσσερα βασικά χαρακτηριστικά των ηγετών ως εξής:

  • Καταναλωτικό Κέντρο – Να ενημερώνετε τους καταναλωτές για τη συλλογή δεδομένων αυξάνοντας τη διαφάνεια, ενημερώνοντας τους καταναλωτές για τα δικαιώματά τους και δημιουργώντας εμπιστοσύνη
  • Αύξηση της ιδιωτικής ζωής-Οι ηγέτες αυξάνουν την ιδιωτική ζωή στο πλαίσιο της οργάνωσής τους, κάνοντας όλες τις επιχειρηματικές αποφάσεις με εμπιστευτικότητα και εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Αυτό απαιτεί την κατάρτιση υπαλλήλων σε όλα τα επίπεδα της οργάνωσης και σε όλα τα τμήματα ως διαχειριστές της ιδιωτικής ζωής.
  • Διαχείριση Δεδομένων – Συνδυάστε τις διαφορετικές μορφές δεδομένων σε μια "μόνη πηγή αλήθειας" – που είναι ένας φανταχτερός τρόπος να λέτε να μπεις στο σκάφος με μια πλατφόρμα δεδομένων πελατών (CDP), ένα είδος λογισμικού που συγκεντρώνει και οργανώνει δεδομένα πελατών πολλαπλών σημείων επαφής.
  • Εστίαση στις υποδομές ασφάλειας-Οι ηγέτες δημιουργούν ασφάλεια στον πυρήνα της συλλογής δεδομένων, εστιάζοντας στην ελαχιστοποίηση των δεδομένων και λαμβάνοντας προληπτικά μέτρα για να διασφαλίσουν την ιδιωτική ζωή των πελατών

 απόσπασμα από το deloitte προστασία της ιδιωτικής ζωής των καταναλωτών στην έκθεση λιανικής πώλησης "width =" 768 "height =" 247 "/> </a> </p>
<p> Η εστίαση στην ασφάλεια των δεδομένων σε νομοθετικό επίπεδο πρόκειται να αυξηθεί. Πολλοί καταναλωτές δεν γνωρίζουν το τεράστιο ποσό των προσωπικών δεδομένων που μοιράζονται καθημερινά. Οι έμποροι λιανικής πώλησης θα ωφεληθούν από την περαιτέρω εξοικείωση με τα ευρήματα αυτά και περισσότερο στην πλήρη έκθεση </p>
<p> Η ταχυδρομική αποστολή <a rel= Η Deloitte σχετικά με το τι μπορούν να κάνουν οι λιανοπωλητές για την προστασία της ιδιωτικής ζωής των καταναλωτών εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο ClickZ .



Source link

قالب وردپرس

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here