Η ψυχολογία πίσω από την εμπιστοσύνη των εμπορικών σημάτων [Infographic]

0
9


Πόσο θα ήταν να έμεναν όλοι οι πελάτες σας για πρώτη φορά

Δεν θα ήταν ακόμα καλύτερα αν αγαπούσαν την επιχείρησή σας τόσο πολύ που έλεγαν σε όλους τους φίλους τους για εσάς

Εάν ο καταναλωτής προκαλεί αυτό το είδος συμπεριφοράς, ανεξάρτητα από την ευκολία ή την τιμή, μπορείτε να υποθέσετε ότι είναι πιστοί

Έχουν κάνει μια σχέση με το ποιος είσαι ως εταιρεία και πιθανότατα θα είναι πελάτης για τη ζωή.

Αλλά πώς δημιουργείτε μια ισχυρή πελατειακή βάση που επιλέγει να είναι πιστή στο εμπορικό σήμα σας;

Αν μπορέσετε να φτάσετε σε αυτούς τους πελάτες ως το έμπιστο ή προτιμώμενο εμπορικό σήμα επιλογής, δεν θα πρέπει να ανησυχείτε τόσο πολύ για τον ανταγωνισμό, την τιμή του προϊόντος σας ή άλλα κριτήρια που τίθενται σε ενέργεια κατά τη λήψη της απόφασης

Η απάντηση είναι να οικοδομήσουμε ένα εμπορικό σήμα που αγαπά οι προοπτικές και οι πελάτες σας

Με την κατανόηση της ψυχολογίας που πηγαίνει στην επωνυμία συγκεκριμένα, θα είστε σε θέση να προσελκύσετε καταναλωτές που θα σχετίζονται και θα κάνουν μια διανοητική σύνδεση με την ταυτότητα της μάρκας σας

Στο Infographic του Πανεπιστημίου της Νότιας Καλιφόρνιας θα μάθετε πώς οι διαφορετικές στρατηγικές μπορούν να βελτιώσουν την αντίληψη των εταιρειών σχετικά με την εικόνα και πώς δημοφιλή εμπορικά σήματα δείχνουν πώς μπορεί να γίνει

Η ψυχολογία του branding

Βασικά, υπάρχουν πέντε βασικές διαστάσεις που παίζουν ρόλο στην προσωπικότητα ή την ταυτότητα ενός εμπορικού σήματος.

Για να οικοδομήσουμε ένα ισχυρό εμπορικό σήμα, μια επιχείρηση πρέπει να κατανοήσει καθένα από αυτά μεμονωμένα και πώς θέλει να τα χρησιμοποιήσει στο πλαίσιο της εικόνας μάρκετινγκ ή μάρκας. Αυτά περιλαμβάνουν:

     

  • Ειλικρίνεια
  •  

  • Ενθουσιασμός
  •  

  • Ικανότητα
  •  

  • Εκλέπτυνση
  •  

  • Σκληρότητα

Είναι σημαντικό για μια επιχείρηση να εντοπίσει τα συναισθήματα συνειδητής – και υποσυνείδητης – που θέλουν να συσχετίσει ο καταναλωτής με το εμπορικό σήμα και, στη συνέχεια, να αξιοποιήσουν τις βασικές διαστάσεις που έχουν την μεγαλύτερη έννοια για να επιτύχουν αυτή τη σχέση.

Μαζί με τις βασικές διαστάσεις, υπάρχουν πιο περίπλοκοι τρόποι να εφαρμοστεί η δύναμη της ψυχολογίας στην ταυτότητα του εμπορικού σας σήματος

Χρήση χρώματος

Κοίτα γύρω σου. Κάθε επιτυχημένη μάρκα έχει μια χρωματική παλέτα που εμπλουτίζει την επωνυμία της. Για παράδειγμα, η Taco Bell χρησιμοποιεί μωβ, η Target επικεντρώνεται στο κόκκινο και η McDonald's είναι καθαρά κίτρινη.

Αλλά γιατί

Τα χρώματα χρησιμοποιούνται για κάτι περισσότερο από το να φτιάχνεις τα πράγματα όμορφα. πράγματι προκαλούν συγκίνηση, αν το παρατηρείς ή όχι. Το πορτοκάλι φαίνεται να κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται φιλικοί, χαρούμενοι και αυτοπεποίθηση. Το Blue αναδεικνύει συναισθήματα εμπιστοσύνης, αξιοπιστίας και δύναμης. Και το πράσινο συχνά θεωρείται ειρηνικό ή υγιές.

Ανάλογα με τα συναισθήματα που θέλουν οι καταναλωτές σας να αισθάνονται όταν συνδέονται με το εμπορικό σήμα σας, ίσως θελήσετε να επιλέξετε ένα συγκεκριμένο χρωματικό σχήμα που ταιριάζει με αυτό που προσπαθείτε να επιτύχετε

Λέξεις & μηνύματα

Παρόμοια με τη χρήση των χρωμάτων στο μάρκετινγκ, οι λέξεις και τα μηνύματα που χρησιμοποιείτε στον ιστότοπό σας, το ψηφιακό σας περιεχόμενο, τα εκτυπωτικά σας στοιχεία και άλλες πλατφόρμες μπορούν επίσης να αναδείξουν συγκεκριμένα συναισθήματα στους καταναλωτές σας.

Ορισμένοι δημοφιλείς τύποι μηνυμάτων περιλαμβάνουν την ευτυχία, την κωμωδία, την πειθώ, τον φόβο και τη θλίψη

Σκεφτείτε τις διαφημίσεις ASPCA που όλοι γνωρίζουμε. Κάθε φορά που ακούω τη Sarah McLachlan να τραγουδάει και βλέπω τα πρόσωπα των λυπημένων ζώων που ζητούν βοήθεια, δεν μπορώ παρά να θέλω να δωρίσω και να υιοθετήσω περίπου 10 ζώα από το κοντινό καταφύγιο

Εκτός από τα συναισθηματικά μηνύματα, η επιλογή λέξεων, γενικά, μπορεί να έχει τεράστιο αντίκτυπο στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται τη μάρκα σας. Έχει αποδειχθεί ότι οι καταναλωτές τείνουν να πηγαίνουν για ονόματα που να ακούγονται ακριβότερα από τον ανταγωνισμό και επίσης να κάνουν κρίσεις με βάση την αντίληψή τους περί πολυπλοκότητας

Κατανοώντας ποιος προσπαθείτε να στοχεύσετε, γνωρίζοντας τα συναισθήματα που θέλετε να αισθάνονται και κατανοώντας πώς τα μηνύματα μπορούν να επηρεάσουν την αντίληψη της επιχείρησής σας, μπορείτε να επηρεάσετε σωστά τους δυνητικούς αγοραστές σας με τρόπο που θα αντηχεί μαζί τους περισσότερο από αν εστιάζατε απλώς στο μάρκετινγκ των χαρακτηριστικών ή των οφελών του προϊόντος σας

Εξετάστε παρακάτω το ενημερωτικό υλικό της USC για να μάθετε περισσότερα γεγονότα και συμβουλές σχετικά με τον τρόπο χρήσης της ψυχολογίας στο μάρκετινγκ για να δημιουργήσετε ένα εμπορικό σήμα που θα λατρέψει η βάση σας



Source link

قالب وردپرس

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here